12 Haziran 2009

Annelik

Yer: Eskişehir Seyitgazi İlçesi Örencik Köyü
Tarih: 04 Haziran

Görev:) "çiftçiye verdiğimiz domates fideleri ne durumdadır takibi"

Esas Konu: Çiftçimizin eşi yavru iken hindi alıp beslemeye başlamış. Hindi yavrularının annesi yokmuş ve kadıncağızı anneleri bilmişler. Kadının peşinden 5 dakika ayrılmıyorlar. Mesela, yukarıdaki ilk karelerde kadın bizimle beraber bahçeye geliyor. Hindiler de peşinden tabii...
Sonra, ben size bir ayran yapayım diye ayrılınca yavrularda onunla beraber tabii...

Annelik, zor iş vesselam.

Not: Merak edene; domates fideleri gayet iyi durumda, hayvan gübresi ile organik domates. Daha ne olsun!

5 yorum:

Unknown dedi ki...

domatesin içindeki çekirdekleri kurutunca domates tohumu elde ediliyor. en güzel domatesler de hormonsuz, gübreyle yetişmiş domatesin tohumlarından çıkıyor..
ilgililere duyurulur, hatta mümkünse en gübrelisinden biraz tohum talep edilir.. :)

Unknown dedi ki...

doğayla içiçe.. ne güsel..

geçen filizle konuştuğumda yazın tatile çıkamıyorum işlerimden dolayı dedi. ben de neden ki diye sorunca, "bitkilerimi bırakamıyorum" dedi.. tatile çıkamamak için ne güzel bi gerekçe di mi! :)

Unknown dedi ki...

bu arada olgun domatesin içinden çekirdeklerini çıkartıp yıkayıp kurutunca tohum oluyormuş, ekemesen de uzun süre dayanıyormuş. oraların doğal domateslerinden tohum istesek senden ayşecim???

ayşe çetin dedi ki...

setenaycım yorumlarını yeni gördüm,
domates tohumunu eskişehirden değil ama ankaradan temin etmeye çalışırız. benimle irtibata geç şekerim :)

daryal dedi ki...

Ben de seninle iritbata geçicem :)