16 Ocak 2009

Cuma Duası (kişisel)

Allahım;

Gribim geçsin, İşe gireyim, bahar gelsin, yaza ramak kalsın, kırlara çıkalım, Seteney babasıyla vakit geçirirken (artık top mu oynar, ip mi atlar bilemem:)) ben dostlarımla olayım, okumak istediğim kitapları tek tek tamamlayım, güzel örgüler öreyim, sana olan ödevlerimi yapayım, ingilizcemi ilerleteyim, araba süreyim, hep zayıf kalayım, saçlarım hemen uzasın, babamız işe az gidip çok para kazansın, ben herhafta yemekli davetler verip sohbetler yapayım ama hazırlık yaparken yorulmayım, beğendiğim markalar sürekli %70 indirimde olsun, export mallar defosuz olsun, evimizde sürekli profiterol olsun... Aminn

3 yorum:

Adsız dedi ki...

duana tüm içtenliğimle amin diyorum.(elmalikurabiye.blogspot.com)

Adsız dedi ki...

Bunları gerçekhten istiyor musunuz? Çünkü gerçekten isterseniz olabilir. Hep böyle yaşadığınızı düşünsenize, hayat ne kadar tatsızlaşır.

Adsız dedi ki...

Duana yürekten amin diyorum.
Bahar geldi ve sen işe başladın.
hayırlı olsun dualarının kabul olacağını düşünüyorum.yolun hep açık,
duaların- dualarımız
hep kabul olsun....AMİN.
yazıların bana ankara günlerini, Yazarlar Birliğinin kurslarını hatırlattı.çok şirin ve naif.
Allah kalemine kuvvet versin.