30 Nisan 2008

BAHAR VE BİZ



Toprağa cemre düşer düşmez, attık kendimizi kırlara. Baharın ilk belirtisi çiğdemleri toplamaya gittik. Börtü böcek, toprak, çamur hastası kızımız da bizden geride kalmadı tabii.







Sonra o park senin, bu park benim çekişmelerinden fırsat buldukça parkları gezdik. Bizim semtte Büyükşehir Belediyesinin "evcil hayvanlar parkı" var. Son olarak oraya gittik. Seteney'in oldukça hoşuna gitti. henüz çok hayvan yok ama, ortamı güzel. Çoluk çocuk yiyecek içecek alınıp gidilebilir. (çoluk çocuk yaş sınırı yok :)) Gezmek isteyen olursa Küçük Hanım'ı rehberlik etsin diye yanınıza verebiliriz.


Bu arada bilennler bilir. KPSS ye hazırlanıyorum bu sene ve bir buçuk ay kaldı sınava. Oldukça yoğun ve stresli zamanlarla boğuşuyorum. İnşallah hayırlı bir şekilde atlatırımda hayatım sosyal ve normal akışına kavuşur. Dua edin benim için

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ayşecim uzun bir aradan sonra merhaba,
Senin şu minik prensesi hala görememiş olmam benim kabahatim ama fotoğraflarına baktıkça içim titriyor bilesin. Maşallah, nasıl güzel birşey bu.
KPSS için kolaylıklar diliyorum bu arada.
Selçuğa da çok selamlar. Hepinizi çok öpüyorum.
mine

***** dedi ki...

Ayse cim sen niye ugrasıyorsun yav KPSS miş OSGS miş KGS miş(gerçi bunlar istanbul gişelerinde geçerli sistemler:)),sen bence otur güzel bir roman yaz, makale yaz,gazetelere dergilere yolla. Kalemin çok kuvvetli ve okuması çok keyifli, eminim birileri bunu farkeder, ne dersin?
Öpüyoruumm